Canbildigim 15 haftaligiz 👶 Körfez marmara ismail yılmaz memnunum ama cok da ilgili gelmedi ciddi bir durum olmadikca pek konuşmuyor ama cok iyi diyorlar işinde ☺👶
HsbEmrTuran Az önce yanındaydım ve çok iyi bi dr yani şuanlık çok memnunum nuri beyden en azından sorduğum sorulara cevap alabildim 👶🏻
OznrGk 12 haftalık olduk☺ İzmit Konak hastahanesi Temel Tan doktorumuz şimdilik memnunum ☺🤗 Daha önce giden veya şimdi giden anne ve anne adaylarının görüşlerini almak isterim☺
Uscan Kızlar bende karamürseldeyim. Yalova uzmanlara gidiyorum filiz hanıma gölcük aile konağa gitmek istiyorum aslında ordan doktor önerisi olan varmı