Ya ben gidemiyorum çünkü doktorum şu an hastanede değil ve hastane sadece son ayda olanları alıyor. Randevu bile vermiyor. Ama şu an 2 haftalığım. Kan testlerimi de yaptıramadım virüs dolayısıyla. Sadece folik asit kullanıyorum ama onu da birkaç güne bırakacağım. Ne yapacağım bilmiyorum.