Ponciginannesi_ Ben eşimin eşofmanını ele geçirdim 😄😄 bir tane hamile taytı ve bir tane hamile pantolonu aldım o kadar. Normal bedenimi aldım. Yani hamile olmadan önce 38giyiyordum onlarida 38 beden aldım. Ama zaten mağazadan alacaksanız deneyip alirsiniz