Ponciginannesi_ bnde canım valla tesettürde çok pahalı o yuzden çok fazla alasım yok Doğumdan sonra kilo verirsem giyemem diye😂lcw den alıyordum hamilelikte idare etsin diye şimdi onlarda kapalı.valla evde eşimin eşyalarını giyiyorum zaten virüsten dışarıyada çıkamıyoruz , bir kaç parça olanlarla idare ediyorum bende😂bi tunikle pantolon yeter yada kısakollu al uzunlardan üzerinede önü açık gömlek oh miss yeter işte😂