Allahim hepimizin bebeklerini sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin insallah:)) benim 9 aylık bi oglum var o ikizdi ama diğer kese gelişmediği icin eridi demişti doktorum, şuan 5+6 hamileyim ve hep ikiz hissettim keseyi görmeye gittik kese vardı haftaya kalp atışları icin gidicez. Sizlere sorum şu; kesenin yanında kanama var gibi dedi progestan verdi hap. Kanamam da yok biz yinede önlemimizi alalim dedi ama bana kanama dan cok ikinci kese gibi geliyor nedense yada kafayı yiyorum bilmiyorum