sinber cnm ben kan testinde öğrendim gebeliği 15gün bekledim kese görmeye gitmek için o süreçte üç defa gördüm ikizlerim oluyordu 5+4te gittim tek keseydi hatta ultrason resmi seninki daha bariz belli orda bile kendi kendime aaa tek çocukmuş dedim 5gün sonra lekelenme ile gittim ikinci keseyi gördüler şu an 17haftalık olduk seninde var bence😉