Kubra_nur Şafak son 8 ama hiç bi belirti yok resmen gelmemek için direniyor baloğlum😁❤ acaba sizlerde de son gününe kadar belirtisizlik oldu mu?
Lavanta34 Şafak 18⏳😇 Benim de hiç bi belirtim yok ağırlaşma vs yaşamadım bakalım ne zaman gelecekler 🤱🏼🙏🏻🐳
Hemsire_anne ayseakcura şafak 18. Nst de yatıyorum. Hadi sanci çıksın umuduyla yattım sedyeye ama 15 diyor. Daha ben çok beklerim herhalde 😁😁