ayseakcura Şafaklar kaç bizim 20 ama erken gelecek gibi hissediyorum 🤦♀️ Çok rahat bir hamilelik geçirdim bu aya kadar.. çok ağırlaştım ve aşırı bi boğaz mide acısı var.. sizde durumlar nedir .. Allah herkesi bir avazda kurtarsın 💐
Zuleyha85 ayseakcura Şafak 3…pazartesi sezeryanla hasret bitiyor..allahım hepimize yardım etsin inşallah 😍😍
fatmuhkes ayseakcura planlı 20sinde sezaryen olacak inşallah 11 gün var heyecan dorukta 😂 kalça bel kasık ağrıları tavan zaten ayrıca bulantı kusma ve ishal var çözemedim 😅
gozde_ok71 Bizde 37+1 olduk şuan 20 günümüz var 🙈😇çok rahat hissediyorum son aylar ağırlaşmadım nedense banada doğum yarın bir gün olucak gibi hissediyorum
sukranaslier ayseakcura son 4 günümüz canım pazartesi inşallah kucağıma alcağım bende senin gibi çok rahat bir hamilelik geçirdim ama 35. Haftadan sonra berbattı bu sırt ağrıları bel ağrılar yorgunluk bitirdi beni boğaz ağrısı içinde gece yatmadan soğanı kesip başucuma koyuyorum boğazımı falan acayip rahatlatıyor birde her akşam 2-3 diş sarımsak yiyorum antibiyotik niyetine iyi geliyor
Semra_kumsal ayseakcura safak 1 ama gelen gden yok suyumda gelmedi nisanimda 😊 yarin kontrolum var bklm nolck 🥰
Nurselin11 Şafak 1 ama gelen giden yok,3 cm açılmam var,pazartesiye kadar bekleyelim dedi doktorum pazartesi yatış verdi,suni sancı işe başlatacak doğumu
Canan_gun55_ ayseakcura maşallah canım pek vaktine aldanma bnde aldandım 12 gün erken geldi 1 nisan çocuğum oldu