pembepapatya ben 14 haftalığım. Bana 12.ci haftada ikili tarama yapan ultrasyondaki doktor kız dedi. Kendi muayene eden 12.ci haftada doktorum erkeğe benzetti. Suan 14 haftalığım şuan belli değil cinsiyeti haftaya gideyim diyorum sizin ikili tarama da mı demislerdi erkek diye.