Yani her kafadan bi ses çıkıyor yaşadığınız durum hiç basit değil gerçekten ama burda et parçası falan demişsiniz muhtemelen düşük yaptınız bunu kimse doktordan daha iyi bilip kesin net bi şekilde bişe konuşmaz konuşamaz ben bütün yazan arkadaşlara katılıyorum evet keşke hemen bi acile hastaneye gitseniz kimsem yok diye düşünmeyin bu bi düşük olabilir senin sağlığın açısında da tehlikeli ayrıca bi taksi çağırıp örnepin kanaman olduysa arayıp bi ambulans çağırabilirsin kendimi rahatlatıp uyumaya çalışcağım demenize hayret ettim doğrusu 🤷🏼♀️ 28 haftalık hamileyim azcık böyle kıpırtısını hissetmediğim anda evde öyle bi tur atıyorum ki korkudan 5 dk kontrol ediyorum etmezse direkt gitmek için benimde eşim Yanımda değil