Edatalha henüz kendim deneyip tecrübe etmedim ama ben kendi kızıma philips avent damaksız emzik almayı düşünüyorum. Daha doğumumuza 3 ay var ☺ Ama şunuda söyleyim madem. Bebeğiniz doğar doğmaz emzik vermeyin. Doğduktan 2-3 hafta sonra emziğe başlanması ideal olandır. Eğer hemen verirseniz emziği bebeğiniz meme karmaşası yaşar. Önce annesinin memesini nasıl emeceğini öğrenmeli ondan sonra emziği tecrübe etmeli. Anne memesi ve emziğin bebek tarafından emilişi farklıdır. Bu yüzden karmaşa yaşamalarını istemeyiz ☺ Sağlıkla gelsin bebişiniz dünyaya İnşaAllah ☺💕