Mfc Neslihan31 tamam canim senin cok az kalmis doguma ben daha 21. Haftamdayim. Rica etsem dofumdan sonra vakit bulursan hastane hakkindaki deneyinimi odasini dogumhanesini ebesini falan yazabilir misin yani memnun kaldin mi kalmafin mi diye
Lmn MgeGne evet normal doğuma teşvik ediyor en son care sezeryan diyor. İlgisi de gayet iyi hem normal dogumda hem sezeryanda da eli gayet iyiymis giden arkadaslarim cok memnun kaldi insallah bizde memnun kaliriz.
Denizpekdal Mfc sadece kan testini yaptırdım henüz ikili teste girmedik. ama 80 tl ödedim. ayrıntılı tam kan sayımı içindi bu ücret. kusura bakmayın çok geç gördüm bu arada.
Deletedmom0018 HicranKzn doğumunuzu nerde yaptınız acaba ben de şükran hanıma gidiyorum şu an ama hala kararsızım
HicranKzn Deletedmom0018 Şükran’dan Fuat’a geçtim iyili geçmişim. Çünkü bir harika 🥰💕 Medovada yaptım.
Deletedmom0018 Kadın doktor tercih ediyorum o yüzden fuat beye gidemem :( teşekkür ediyorum bilgilendirdiğiniz için ☺️
Deletedmom0018 Ardanyal evet Rengin Hanımı ve Nil Okuru tavsiye eden çok kişi var forumda. Siz gebe misiniz yoksa doğum gerçekleşti mi ?
Deletedmom0018 Ardanyal tamam sayfanıza baktım doğum yapmışsınız hayırlı olsun bebeğiniz sağlıkla büyüsün ☺️