Neslihan31 ben pazartesi gunu 15 temmuza gittim canim elmas uluer den cok memnun kaldim. Esin falan iceri giremiyo ama doktor sana vakit ayiriyo. Once masasinda senin bilgilerini ogreniyo sonra ultrasondan bakiyor guzelce . tekrar masasina seninle gelip sorularini falan yanitliyor. Cok kibar tatli bi doktor. Oncesinde unzile giriskine muayene olmustum hic memnun kalmadim iceri 5 hasta aliyo. Oturuyo ultrason basina hemen bakiyo konusurken yuzune bakmiyo. 2 dk bile surmuyo muayene . masasina oturup uzun uzun dert anlatmiyosun. O sana ultrasonla bakarken derdini anlatiyosun. Unzile hanimi tavsiye etmem asla. Ama elmas uluer cok iyi bi doktor canim