NAZLIMUSTAFA Nurgul_1903 CANIM sancın başlayınca meryem süresini okuyup sıcak suya atıp içiyorsun doğumu kolaylaştırıyor
Dilan90 Nurgul_1903 benm hafıf sancılarla nişan aynı anda geldı sabah 6.30 da. Akşam 9.30 da artık dayanılmamaya başladı sancılar akşam gittim. Sabah 6.22 de doğurdum. Yanı tam 24 saat snra oldu doğum. Ama tabı bu herkeste degısır sen sancını takıp edeceksin bırde suyunu
Merve2253 Sudenaz34 geldiğinde anlamamanın imkanı yok canım. Benim sarı koyu kıvamlı geldi şimdi kanlı gelmeye devam ediyor. Bakalım sonucu bekliyoruz daha sancım falan yok gibi.
__tugbaa__ Cumartesiden beri çok hafif hafif ağrılarım var pazartesi günü 1 cm demişti doktor salı günü nişanım geldi hala ne artan ağrım var nede su gelmesi hareketleride iyi bence ağrılarda aynı devam ediyor bekliyorum 🤷🏼♀️