Zhrnz Nurgul_1903 bisi yapmana gerek yok cnm suyun gelmediği sürece korkma onu takıp edersin ve şansını çünkü bazen nisan sonrası 1 haftayı bulur doğum bazen 24 saat o suya ve sancıya bağlı bu arada kaç haftaliksin
spiker_anne Nurgul_1903 ben pazartesi dogum yaptim sabah nişanım geldi aksam sekiz buçukta doğurdum bi görün doktora muayeneni ol açıkliğına bakilsin bence
Merve2253 Nurgul_1903 az önce benim de nişanım geldi 🙈🙈 hakkımızda hayırlısı canım sancı bekleyeceğiz 😊 kaç haftalıksın ben 39+1
Pelo_00 Nurgul_1903 Sancınız düzenli geliyorsa ve nişandan sonra suyunuz geldiyse hastaneye gitmeniz gerekiyor fakat sancınız yoksa ve suyunuz gelmediyse yarın sabah doktorunuza haber verin. Allah sağlıkla kucağınıza almanızı nasip etsin
spiker_anne Nurgul_1903 gülüm ben 6 cm açıklık ile yatağa doğurdum dogum hikayemi yazcam insallah o yuzden hic ihmal etme nişanın grldiyse sıkı takipte ol😍
Rkyeker Nurgul_1903 benim nişanım geleli 1 hafta oldu bugun doktora gittim bebekte hala gelme isteği yok doktor sancı su olmadıgı müddetce nişan önemli degil dedi
Sudenaz34 Kızlar afedersin ama nişan nasıl bisi ilk hamılegim bılmıyorum belki gelmişte olabilir yada gelmemişte olabilir 36+4oldum🙈🙈utanarak soyluyorum sıze kızlar
Pelo_00 Sudenaz34 Öncelikle bunda utanılacak bir şey yok pembemsi ya da kanlı sümüksü bir akıntı oluyor. Nişan gelmesi doğumun yakında başlayacağına işaret oluyor.
Merve2253 Sudenaz34 geldiğinde anlamamanın imkanı yok canım. Benim sarı koyu kıvamlı geldi şimdi kanlı gelmeye devam ediyor. Bakalım sonucu bekliyoruz daha sancım falan yok gibi.
Nurgul_1903 Rkyeker bugün bana da sancım olursa gel dedi kanala inmemiş bebek daha dedi normal doğumu çok istiyorum inşallah kanala girer