Benim ilk bebeğim spinal sezeryanla oldu yani belden uyuşturdular görerek doğum yapmıştım oğlumu.. çok memnundum ben hem hissetmemiştim kesilişi hem de oğlumu görerek duyarak doğumum olmuştu ilk öpücüğünü bile dün gibi hatırlıyorum yavrumun 😍😍2.bebeğime hamileyim 4 gün sonra yine aynı sezeryan olucak dedi doktorum.. Bebeğim ters durduğu için zaten sezeryan olacağım için sıkıntı görmüyor doktorum..