aysedrk Ay-Bek Bende korkarak gidiyorum mecburda gitmek zorundayız bi aksilik olur diye aksatmamaya çalışıyorum inşallah doğuma kadar döner
Ay-Bek aysedrk doktorumla mesajlaştım hastaneye nöbetleşe geliyorlarmış mecbur onun gelmesini bekliyorum ben de 🙏🙏🙏
Kardelenyigit Ay-Bek en son 29 haftada makat gelişti,30dan sonra midemde kaburgamda ağrı baskı hissetmiştim döndü sanırım derken gerçekten dönmüş kızım
Ay-Bek Kardelenyigit benim de hep kaburgamda ağrı oluyordu baskı oluyordu. Ama dönmemişti İnşallah bu sefer dönmüş olur
Mekamu sndsk valla ben inince çok rahatlamıştım, kaburga baskısı bittiği için. 36 dan sonra inmeye başlamıştı