sndsk ben de 35+2 deyim bana da karnın aşağı inmiş dediler. Bugün kapıları sildim. Her gün bir iş yapıyorum çok hareketliyim en başından beri. 32. Haftaya kadar da çalışıyordum. İşten de ayrıldım şimdi evde durmuyorum. Ama iş yaptıkça kasık ağrım çok oluyor.