YagizAsyaMom hiç unutulmayan anılarım 1 inciyi hatırlamıyorum ama 2 inciyi 16 da hissettim 3 üncüyü 15 inci haftada bu arada hepsi erkek bebek ve en önemli yer burası çünkü 16+1 oldum ama bu sefer hissetmiyorum 4 haftadır kontrolle gitmiyorum cok korkuyorum malum ortalık kötü ama haftaya gidecem inşallah Hersey yolundadır