YagizAsyaMom Selam kızlar.. Bu benim ikinci gebeliğim size sorum şu 2. Ne zaman hissediliyor? Şu an 17 haftalık gebeyim oğlumda 21+5 de hissettim. Kilo bebeğin duruşu gibi faktörler etkiliyor merak ettim sizler ne zöaan hissettiniz ☺️
Aybukeb YagizAsyaMom ben 16 haftalık tı hissetmeye başladım ama 18 den sonra baya hissediyordum 16 da bir iki pıt şeklindeydi
Pamuk123 YagizAsyaMom Valla canım ben ilk gebeliğimde 18 de bile net hissediyordum ama 2. Gebeliğimde 21den sonra rahat hissetmeye başladım ben garibim sanırım 😂
Melikedefnemm YagizAsyaMom bnde 15 de bi iki hissettim 16+4 uz arada hissediyorum dönmesini filan kızımda hamileyken 16 sonu hissetmiştim oglumu biraz daha erken hissttm😍😄
halime21 YagizAsyaMom evet ikinci cnm çok erken hissettim bunda artık göbeğim tam oynuyor bariz belli yani
YagizAsyaMom halime21 çevremden çok duyuyorum herkes 2.de daha eeken hissedilir diyor inşallah bizlerde hissederiz ☺️
busrasahinn YagizAsyaMom 16 haftada hissettim ama bu seferki oglan çok fena 26+6 yim simdiden canımı yakıyor 22 den beri disardan görünüyo tekmeleri🙈
busrasahinn YagizAsyaMom aynen tabi diğer oglumdan pek firsat bulup oturup izleyemiyorum ama olsun 😂🙈
misafir_42 Ben ilk hamileliğimde hissettiğim haftayı hiç hatırlamıyorum ama şimdi 16+5 iz bugün 4-5 kere hissettim anlık şeyler ama çok güzeldi 😍
OlgaArslan YagizAsyaMom ilki 16 haftalık ama zayıftım göbeğim hiç yoktu ikinci 14 haftalıktı ama net değildi bir kere hissettim sonra bir hafta hissetmedim sonra yine hissettim düzensizdi ama 18 haftadan sonra çok net hissetmeye başladım bide bende çok aşağıda tam sezaryen ameliyatın üstünde olduğundan hissetmem normalmiş acı veriyor çünkü
Nargiss YagizAsyaMom ben 16 haftanin sonunda hiss etmeye bawladim.17+2deyiz suan karnima bakdigimda ustden goruyorum🤗