hilal_yener Zuhraa ya tek anlamıda değil hoşuma çok gitti benim 😂 iyi bi araştırma yapmadım ama bu kalcak ismi 😂
yildiray_beyza0804 Pinar-2020 kızım olursa Eşim Eflin çok istiyor Ben “Arya” yada “Vera” olsun istiyorm 👏❤ Ama erkek olursa kesin ❤Çınar❤olucak çünkü Eşimle ilk tanıştığımız günden beri bi şakası vardı aramızda Çınar isminin şimdi gerçekleştirmek istiyoruz 🙏🤲🥰
deletedmom126 Pinar-2020 tam belli degil ama RAVZA düşünüyoruz bakalim nasip kısmet daha doguma 6 ay var😱😱😱