Edaliiii Cok zorlu, zahmetli,acılı bir hamilelik geçirdim. Kızım olacağını ögrendigim günden beri bal kız diye seviyorum karnımı.. Ömrümüze, hayatımıza onca sıkıntıya bal gibi gelsin,ağzımızın tadı olsun diye Asel koymaya karar verdik. . 🤲🤲💕💕💕
SedaGnS27 Ahh bir karar verebilsek 😕 Bir oğlum var adı Eymen ikinci oglusumuz gelecek 31.haftadayiz ama dahaa isim bulamadık sanki hiç isim yok😞 Önerisi olanlar fikrini söylerse çok mutlu olurum soyadimiz Güneş soyadimiza da uygun olabilir Ilk oğlum eymenin isminede😍
Zuhraa hilal_yener yaa ben elisa isminin gayrimüslim bir isim oldugunu okumustum canım iyi araştırdın mi anlamını
hilal_yener Zuhraa ya tek anlamıda değil hoşuma çok gitti benim 😂 iyi bi araştırma yapmadım ama bu kalcak ismi 😂