Hnfth MeLisakosee bizde temmuz 2görünüyor ama ben haziranda doğuracakmış gibi hissediyorum 😍😱🤣🤰🤷♀️ 27+4oldukk
tuuuucee MeLisakosee bizde burdayız bizimde 4 haziran görünüyor hepimizin bebeği sağlıkla gelir inşallah☺🙏
EmineeMirayy95 Burdayimm😊 nirmalde benim 24 haziranda ama benim kiz kilosundan ve gelisiminden dolayi ilerde gdiyormus dün kontrolum vardi doktorum soyledi. Bayram sekeri olabilir dedi bu gidisle🤗
Sosyolokum Merhaba kizlar 29+2 yiz bugun bizde oglumla haziran in 19 u görünüyor bakalim saglikla gelsinler insallah 🙂
Deletedmom404 MeLisakosee burda 🙋🏼♀️😊 29+6 haftalık olduk 15 Haziran Allah’ın izniyle oğluşum bayram şekerim 😍
gencerr MeLisakosee burdayiz 29+2 bebegimle haziran 19 benim tahmin ama doktorum 21 dedi rabbim insallah hayirlisiyla kucagimiza almayi nasip etsin
Feyzaduz Merhaba🙂 biizmde 22 haziran gözüküyor fakat bebeğin gelişimi 2 hafta önde ve doktorumuzun verdiği kağıtta 8 haziran diyor tam olarak ne demek anlamadım. Bilgisi fikri olan varsa yzarsa sevinirim 🤗
Haziranannesii Feyzaduz gelişimi önden gidiyor demek de benim doktorum son zamanlar da dengeler erken olmaz genelde tam zamanında olur doğum dedi..