Kanamadan sonra hastaneye ilk gittiğimde kontrol edildi suyun var bebek yaşıyor problem yok dendi serum verildi ama kanamam sabaha kadar etmesine rağmen gelip tekrar kontrol edilmedi hemşire ye defalarca kanamanın olduğunu söylememize rağmen cevap aynıydı problem olsa nöbetçi doktor müdahale ederdi 😀 sabah kendi doktorumuz gelince hemşirelere bağırmaya başladı beni neden gece aramadiniz diye hemen hap ve serumlar ile doğumu geciktirmeye çalıştı