Mervesafa öncelikle hayırlı olsun arkadaşım.bende prematüre annesiyim.benimde iş yerinde suyum gelince anı doğum yaptım 33 haftalık.17 gün kuvezde kaldım bir de kalpte sıkıntı vardı.bebekler çok güçlü oluyorlar.sadece onu kuvezde tek başına bırakmak kucağına alamamak üzer.ama sıkı dur,dua et, mucize onlar hakikaten.makineler, kablolar canını sıkmasın herşey onlar için.senin kuzu da aceleciymis biraz uzun olacak sizin süreç ama şimdi çok iyi yenidoğan yoğun bakımlar, korkma sabret bekle.
Sağlıkla gelsin kuzu kucağına 🌸