Nisa_nurr Ya kızlar 15 haftalığız tam ama hâlâ daha mide bulantım var çözümü olan hap kullanıyorum ama pek bi etkisini göremiyorum 😭😖
Emk5341 Nisa_nurr 30+6’dan selamlar canım 😂😂 hala bulanıyor benim her gün. Prilamla hafifliyor ama asla geçmiyor.
Gizemito Nisa_nurr Al benden de o kadar 13 haftalığız. 12 de geçer gibi oldu. İlacı bırakayım dedim pertim iki gündür. Geçmiyo 😌
demet35 Nisa_nurr ah canım ben 36. Haftamdayım hala kusuyorum inan hiç geçmedi 3 ay sonra gececek 4 ay dediler en geç 5 ay dediler ama 9. Ay oldu sabah bile kustum serumla gezdim inş senin geçer en kısa zamanda. zofer var bak direk geçiriyor Allah yardımcın olsun
Emk5341 Nisa_nurr aç kalmamaya çalışın kesinlikle. Ben galetayla bastırmaya çalışıyordum. Sabahleyin iki tane kuru fasulye yutun diyorlar, işe yarar mı bilmem. Zencefilli suyu da deneyebilirsiniz. İnşallah işe yarar.
Nisa_nurr Gizemito ben bu sabahbicmeyi unuttum ilacı hareket etsem cikarticam midem ağzımda yemekte yapamadım poşet yanimda bekliyorum 😖😖😖
Gizemito Nisa_nurr ayy ben geldi mi kusmadan duramıyorum ki. Bulantı geldiği anda mutlaka çıkarıyorum. İnsanlıktan çıktığım oluyor. Sürekli yatıyorum ayağa kalkınca sanki her an kusarım gibi geliyor. 3 aydır mutfağa girmiyorum zaten. Ahh Allah yardımcımız olsun 🙇🏻♀️
Nisa_nurr demet35 insAllah ya Allahım size de yardım etsin geçer inşallah serumla gezmek kötü 1 gün de 3 serum yediğimi biliyorum 😖😖
demet35 Nisa_nurr benim son 24 günüm kaldı :)) şafak sayıyorum tek korkum doğumdan sonra bu devam eder mi psikolojik olarak :(
Aleynac Mira-sinem ben kullandım, iğrenç bir ilaç leş gibi kokuyor, ben de hiç işe yaramadı zaten içerken o kokuyu alıyorsun ve 2 dk sonra ilaç dahil her şeyi çıkarıyorsun
demet35 Aleynac 7 kilo 3 kilo bebek 1 kilo suyu 1 kilo plesenta yani bana kalan 2 oda ödem şiş diyecem ama oda yok :)
Nisa_nurr Gizemito ayıptır söylemesi ben bazen kusarken idrarını kaçırıyorum o yüzden tutmaya çalışıyorum ama kusarken nasıl gözlerimden yaşlar akıyor anlatamam çok öğürmem oluyor 😖😖
Gizemito Nisa_nurr Ayıpsa ayıp valla o bende de oluyor bazen napalım istem dışı zaten kim ister o kadar öğürmek kusmak 😢 Allah yardımcımız olsun, bebişlerimiz sağlıklı olsun da napalım 😌 Kilo verdin mi sen ben kilo verdim bi de onu kafaya taktım bi de 😒
esssraaaa Nisa_nurr 33 +5 deyiz canım hala bulanıyor midem geçmeyince geçmiyor yani 😔 ilk 4 ay istifra da ediyordum . 6 kilo vermiştim.
Tatlisannedilekk Nisa_nurr 14+2yim azalcak diye beklerken bulantılarım daha da artıyo, prilam da kullanıyorum halbuki🤢şu 2gündür kusmaktan helak oldum artık🤦🏻♀️
mrvsyr Nisa_nurr 38. Haftam mide bulantısı hala devam ediyor 3. Ayımda bir başladı bi daha da geçmedi 😶 zofran deneyin birde isterseniz. Başka hiç bişey işe yaramadı. Cok şükür dayanamadım zamanlarda beni idare etti