Tubahacik MelikeEmre_ hımm mesela kızda arkadan bacaksan kilo almaya başşlıyorsun ve 2. Ayda hemn göbek belirleşiyor
MelikeEmre_ Tubahacik olabilir valah benim ilk hamileligimdede göbegim 4 5 aylikken cikmaya basladı buda azicik var sadece 😇
Elifdoan Battaniye başladım, ananemizde kundak yeleği yaptı, yelek patik takımları yaptık, ama yenidoganken penye yelek patik kullanmayı düşünüyorum daha yumuşak olacağı için, biraz büyüdükten sonra örgüler daha çok kullanılır diye düşünüyorum 😊😊