Tubahacik mesala ilk hamileligimde ilk 3 4 ay çok kustum çok serum yedim hatta ilk zamanlar ekşi çok yerdim sonraki zamanlarda tatlı bu hamileligimde hiç kusmadım zorlanmliyorum yani şuanlık yuzümde sivircelenme oluyor baska sikayetim yok ha birde hicbirseye aş ermiyorum ilk hamileligimdede oyleydi 😆😇