Wonderanne Minik-mucizem123 benim zaten normal bulantım olduğu için ilaç yapıyor mu bilmiyorum canım 24+4uz bayadir kullanıyorum bende
Minik-mucizem123 Wonderanne benim de çok bulantım oluyordu ilaçla hafiflemişti ama buna başlayınca geri artttı 2 gün bişe yiyemedim bugun içmedim biraz daha rahatım 🙏
Wonderanne Minik-mucizem123 benim hiç hafiflemiyor ilacım bitti dün icemedim bugün mahvoldum yarın yazdıracam ama nasıl dayancam bilmiyorum safra kesemde taş çıktı bulantım kusmam bitmeyecekmis
Minik-mucizem123 Wonderanne hangi ilacı kullanıyorsun canım. İllakş hafifler kötü düşünme ben ilk 3 ay 10 kilo verdim. Nane tarzı şeyler sene belki yarına kadar alır bulantını 😞 safra kesen için ne dediler tedavisi yokmuymus 😞
Wonderanne Minik-mucizem123 taş büyük müdahale gerektirmiyormus su an için sıkıntısı biraz ağrı ve mide sorunları olurmuş ben prilam dr kullanamiyorum sadece hafifletiyor bastırmıyor
Wonderanne Minik-mucizem123 insaAllah safra taşı çıktığından beri ishalim de çok şey denedim yok safraya bağladım artık yarın sağlık ocağında kaka tahlili vermeye çalışcam 1 aydan uzun ishal olur mu
Minik-mucizem123 Wonderanne hadi ya baya bozmuş mideni o zaman. Bende geçen hafta verdim problem yapmadılar önlemini al git canım ihmal etme
Wonderanne Minik-mucizem123 yarın aşı için gidecem zaten 10 gün önce gittim ishali söylemeyi unuttum yarın dicem
minikmucizem11 Minik-mucizem123 canım komple mi bıraktın yoksa ilaç değişikliği mi yaptın ben de içemiyorum ya çok büyük geliyor yutması bile zor oluyor
Minik-mucizem123 minikmucizem11 ilaç değişikliği yaptımm canım yediklerime dikkat etmek şartıyla regenesis kullanmaya devamm edecem