Bende 4 aydır onu kullanıyorum bendede mide bulantısı ve beraberinde kusma oldu kahvaltıdan hemen sonra içiyordum şimdi kahvaltıdan 1 yada 2 saat sonra içiyorum hem yediklerimide vücut sindirmiş oluyor böyle yaptıgımdan beri sıkıntı yaşamadım sizde öyle yapabilirsiniz:)