Busraky Yok. Kullanmıyorum. Sadece alerjik kaşıntım için (o da ellerimde) Hametan krem kullanıyorum arada bir, o iyi geldi. O da doktora gitmiştim, o vermişti.
Benim saç dibimde sedef var. Kudret narı içeren şampuan aldım, şimdi onu kullanıyorum. Iyi geldi.