Ssss4848 ha şu anki halini atıyorum.. Şimdi geçti ama sadece kuruluk kaldı belli belirsiz. 1 ay önceki hali olsaydı felaketti. Ben en kötü hallerinin resimlerini çekmiştim galeriden yüklicektim sayfaya ama olmuyorsa şu an çekecek bi yara kalmadı elimde. Doktora bile gitmeme gerek kalmadı hatta. Baya rahatladım.