Sevoo evet anladığım kadarıyla ilk gebeliğiniz, haliyle yaşınız da ufak 🤔 ama canım sen tedbirini al ve Dr kontrolünü ihmal etme Allah korusun oluşan yada oluşacak olan gebelik anamolisini tedbir ile kont altına alabilirsin yada hiçbirşey yok ise gönül rahatlığı ile gebeliğini geçirirsin
Bakın ben sağlık personeliyim sizu şu konuda emin konuşabilirim dal hastaneleri olmak üzere tüm kadın doğum servisleri ve doğum salonu olan ünv hastaneleri başta olmak üzere hem pandemi olup hem hasta kabulü yapmıyorlar, eğer kadın doğum hastası kabul ediliyorsa o birim temizdir…
Lütfen ihmal etmeyin gidip gitmeme kararınızı Drunuz ile bağlantıya geçip kararınızı verin…
Güzel gebelik,sağlıklı miss kokulu evlat diliyorum 🌼🌼