Sevoo Bazı arkadaşlar aşırı tepki vermiş ama haklı tepkiler Bunlar. Dün yada bugün yanlış hatırlamıyorsam biri bi post paylaşmıştı, bikaç haftadır kontrollerine gitmemiş ve bu sürede bebeğin kalbi durmuş e haliyle farkedilmemiş. Mesela suyun azalabilir yada fazla olabilir, enfeksiyonun olabilir, bebeğin gelişiminde gerileme VS olabilir birçok şey var. Çoğu kanama olmazsa gitmeyin diyo mesela çok görüyorum. Kanama yok diye bebek sağlıklı mı oluyo?
Tabiki her anne bebeğini düşünür, ama virüs var diye 2 aydır kontrollerine gitmemek düşünmek değil üzgünüm. Tedbirler alınıp kontroller gidilmeli..