Cigdm Cnm ameliyat sonrası 2 sene sonra hamile kaldım. Ama ben eşimle o dönemde iş sebebiyle ayrı şehirlerdeydik o yüzden pek de düşünemedik. Sonra tayinimiz oldu ben evime döndüm o ay hamile kaldım😊 Yani hiç sıkıntı olmadı, ama tabi rahat olmanın da etkisi vardı sanırım, döner dönmez çocuk olsun hayaline kapılmamıştım olur nasılsa diye hiç önemsemedim o ay ve hamile olduğumu öğrendim. Herkes çok şaşırmıştı🤪Sen de hiç stres yapma rahim kendini toparlar toparlamaz hamile kalırsın. Ben rahmin toparladığını adet döngüm düzene girince anlamıştım. Ameliyat sonrasında 40 günde falan oluyordum ama sonra 28 günde bir olmaya başladım ki en düzenli adet süresidir 😊Tez zamanda hamile kalman dileğiyle 🙏🏻