Kızlar 13 haftalık hamileyim.. Maalesef servikal yetmezlik yüzünden riskli gebelik yaşıyorum. Normalde doktor 12.haftada serklaj yapalım demişti ilk öğrendiğim zamanda. Ama durumlar böyle olunca gidemedim hastaneye korkudan. Şu dönemde operasyon geçirmek çok riskli ki zaten serklaj kendi içinde çok riskli… Napıcamı şaşırmış durumdayım☹️ Sizler ne yapıyorsunuz, gidiyor musunuz hastaneye ?