Pearly Asilaymomm ben 10.05 te gittim canım yıne de coğu sey gelmemıs bu vırusten dolayı ulasımla ilgili sıkıntılar olmus
sukranaslier Asilaymomm ah ahh kocayı uyutup gidemiyorum ki ne kendi çıkıyor ne beni gönderiyor virüs dolayısıyla
Asilaymomm sukranaslier Bndw esımden gizli çıktım yoksa ızın yok almasmda ıcımde kalcktı🙈😄 taktım maskemi eldvnlrmı o işteykn aldm gldm hemn 😄
Gizemkara21 Asilaymomm canım bende post açmıştım nevresim takımı alan var mı varsa resmini yakından çekip atabilir mi diye. Katalogda net göremedim güzelse eşim alacak bugün atabilir misin? Birde kumaşı nasıl iyi mi? Yastık kılıfı şekilli olan mı düz olan mı
Asilaymomm Gizemkara21 https://hizliresim.com/ThMK9C canım kumaşı gercektn cok cok guzel kaçırma yorgan kılıfı çarsafı 2 yastıgı var 😘
Gizemkara21 Asilaymomm Allah razı olsun çok güzelmiş gerçekten kaldıysa mutlaka aldıracam bende resmen bedava instagramda böyle takımlar 250 tl diyorlar yazık
Ysnrgnc Bende aldım nevresim, ağız mendili, ter için olandan, müslin hepsinin kumaşı çok güzel gerçekten
busrabusr Merhaba hangi İldesiniz acaba? Eşim sabah gitti hiçbir şubeye gelmediğini söylemişler İstanbulda
ssdogan44 busrabusr bende aldım istanbul’dayım canım vardı hatta birinde yatak yoktu başka şoka gittim oradan aldım onuda
Asilaymomm GulcanYvz tsk edrm canim valla gdp almasam ıcımde kalcktı canm sardm sarmaladm kendmı cıktm 🙈😄
GulcanYvz Asilaymomm bende A101 den aldım geçen hafta ama o 25 tl di içimden sadece nevresim takımı ve yastık vardı biraz şu virüs olayları azalsın da rahat rahat alalım inş bebişlerimize
Asilaymomm GulcanYvz aynen canım onu gormustm ama cok guzl alablrsen al mutlaka 🤗 ınsallah canm ya amın 🤲