Pearly Asilaymomm canım ben de nevresım takımı ile lastıklı penye carsaf aldım . Pıke de alacaktım ama kalmamıs
Siibeell Asilaymomm yorganı açtınızmı acaba alıcaktım çok ince geldi almadan geri geldim vakumlamışalr sanırım açılmış hali nasıl acaba güle güle kullanın bu arada 🤗
Asilaymomm Pearly bnde ne varsa aldm canım Baska bse kalmamıştı 🙈 sabah 10dan gidiolr ben okdar erken gdememstm
Asilaymomm Siibeell canım ben sordum acılınca şişiyor ince degil vakumlu dediler. Bende öle aldım ama acmadm evde paketinden cıkarmak ıstemedm şimdiden 🙈
Asilaymomm Gozde06 acmadm canm ama vakumlu oldugu ıcın ince gornuor acılınca şişiyor dediler ole aldm şimdiden paketinden çıkarmak ıstemdm 🤗🙈
Wonderanne Bende gitmek istedim sabah ama bulunduğum ilçe o kadar küçük ki Ordu’dayiz korona vakaları varmış korkuyor çıkarmıyor evden astımın var diyor
Pearly Asilaymomm ben 10.05 te gittim canım yıne de coğu sey gelmemıs bu vırusten dolayı ulasımla ilgili sıkıntılar olmus