3+3te öğrendim adetime 3 gün vardı kan verdim 71 çıktı kötü konuşan doktorları anlamıyorum ya zaten hamileliğin tamamında bi tedirginlik söz konusu oluyo başta yok dış gebelik yok boş gebelik hayırlısı de tebrik ederim hamilesin de niye moral bozuyosun yani çok gıcık ediyodu beni bu durum burdan da rahatlamış oldum😂 inşallah sağlıkla gelir miniklerimiz tebrik ederim canım😊