elifaydinn bende 4lü setini almayı düşünüyorum. 10lu set alıp her parçasına synı nakışı koymalarını sevmiyorum zaten giyebildiği 1 ay anca olucak. Onda da sürekli çocuğa aynı kıyafet giydiriliyormuş gibime geliyo 😂 sadece nakışlı tulumu yaptırıcam fotoğraf çekimi için
4lü set olarak 220 tl yazmışlardı banada