Mrsakar çok beğendim gerçekten elinize alınca da anlıyorsunuz , eşim de ilk başta biraz pahalı değil mi dedi eve gelince gerçekten verilen paraya değiyor dedi 😂 şöyle ben 10 ku hastane çıkışı değil de tulum set yastık ve battaniyesini yaptırdım 550 tl tuttu . Zıbınlarının nakışlı olmasına gerek yok dedim başka hastane çıkışı aldım daha ucuza 😊