Anrebasum Negatif benim evdeki agiz bezlerimin bir kismi da böyle. Ben boyutu buyuktur diye düşünmüştüm de degistirsem mi acaba bilemedim vallahi😊
Anrebasum Gaazell incecik bir ortu. Ter atmada sicak havalarda kullanisli oldugu soyleniyor ister yuzune ort ister pusetine ort. Ince kumasli bir ortu yaz bebeleri icin ideal diyorlar 😊
Deletedmom138 Anrebasum asko ter bezi havlu kumaş, ağız bezi normal kumaş, sırtına falan koyuyosun ya terleyince mesela
Elifimde damlafidan bende küvet pike muslin biberon aldim biberonu yedekte dursun diye aldim aventten almistim daha önce bu su veya baska bisey icin olabilir onun disinda babynest ve hast cikisi aldik 🤩