Aysegull00 Sedaby sesli güldüm teşekkür ederim cevabın için ☺ şimdilik öyle düşünüyoruz ama ilerde eşler bunları sorun edebiliyor maalesef
kubranur58 Aysegull00 şuan kullanıyorm kalımtım oldugu zaman sürdüğüm de rahatlatıyor ama doğurmadm da henuz çatlağim yok ama bana gratiste uzman onun yerine hakiki zeytınyaği kullan demişti
Aysegull00 kubranur58 tüylenme yapıyor onlarda bana da hindistan cevizi yağı al dediler çalışanlar aldım ve alerji yaptı bıraktım bu yağ kaşıntı yapmadı bende 3 kez kullandım diğer yağlar yapıyordu mesela
Ozgeliz Aysegull00 ben bütün hamileliğim boyunca bio oil kullandım hiç çatlamadım ne güzel dedim kiiii önce yanlarım sonra 34-35 haftalarda göbeğimin altı çatladı 🙁 şuan 36 haftalık hamileyim
Aysegull00 Ozgeliz 34den sonra çatlama oluyomuş öyle diyo herkes o yüzden bende şimdiden sevinmek istemiyorum ☹