Aysegull00 ben herşeyi kullandım bio oil de badem yağı da Zeytin yağı da Bebek yağıda ama çatlayacağı varsa çatlıyor 35e kadar bişiy yoktu 35 olduk sonra başladı maalesef yanlarda ve göbeğimin altında tek tük var ama baçaklarımdakiler baya çoğaldi napıcam bilmiyprum olan oldu artık diyeceğim o ki naparsan yap çatlayacağı varsa catlıyo😊