Semaa65 Kizimmmm bende haftaya bugün sezeryan olucam doktorum bana al demedi açıkçası gerek duysa söylerdi ben varisleri olanlar için geçerli olduğunu düşünüyorum
Kizimmmm Sahinftma evet dolaşımı sagliyomus. Beyne pıhtı atmasını engelliyomus. Kan sulandırıcı iğne kullaniyorm. Bugün bıraktım. Aldık bu sebeple.
Kizimmmm Semaa65 ben de burda okuyunca sordum alsan iyi olur dedi. Nolur nolmaz diye aldık. Cuma günü sezaryen olcam ben de inşallah.