Kizimmmm Sezaryen olurken varis çorabı giydiniz mi? Giyip faydasını gören ya da giymeyip zararını gören var mı?
nurcakir58 Kizimmmm giyiliyo hatta sezeryana girerken hemşire giyduriyo artık kum torbası Yok kan akımından dolayı giyiliyo bugün sonra cikariliyo giymesi zor cikdikdan sonra bacakların hep iz oluyo sonra duzeliyo
Kizimmmm EbruIrmakAhmet sezaryen da ameliyatlarda giydiriyor. Dolaşım sorunu olmasın şişlik olmasın diye. Ama bazı doktorlar istiyo bazıları hiç dememiş bile burda şaşırdım.
EbruIrmakAhmet Kizimmmm bende sezeryan oldum giymedim giyenide hiç duymadım çevremde canım ilk defa senden duyuyorum
nurcakir58 Kizimmmm almalısın almassan isticekler eşinden zaten benim eşimden istemişler uzun bı çorap beyaz çok çirkin ana sağlık için şart dediler
Arzutlc Kizimmmm varisin ödemin varsa tedbir için istemiştir doktor dediyse bize bişey söylemek düşmez
Sahinftma Kizimmmm bende varis falan yok doktorum sezeryan için varis çorabı istiyorum dedi kan dolaşımı açısından giyiliyormuş pıhtı falan atmaması amacıyla bu şekilde açıkladı.
Kizimmmm Sahinftma evet dolaşımı sagliyomus. Beyne pıhtı atmasını engelliyomus. Kan sulandırıcı iğne kullaniyorm. Bugün bıraktım. Aldık bu sebeple.