Ftmamt111 ne kadar yanlis dusunen varmiş.diş gebelik olursa ne olacak peki.5 haftalikken kesenin görulmesi lazim.Allah korusun kese rahim disinda oluşmuşsa hic zaman kaybedilmemesi gerekiyor.Kan degerleriyle de anlasilmiyor sadece ultrasonda anlaşılıyor.Keseyi görün sonra kalp atisi icin zaten 1 ay sonraya randevu veriyor doktorlar bir problem yoksa.Saglicakla kucaginiza alirsiniz insallah.