ferideee Durumumuz benzer gibi. Benimde ilk gebeligimde bebeğimin kalp atışı durduğu için kürtaj olmak zorunda kalmıştım. Çok zor atlatmistim. Patoloji raporunda birşey çıkmamıştı. Yani doktor bi sıkıntı yok tekrar hamile kalabilirsin demişti. 5+3oldum bugün. Kontrol vardı çok şükür kesemizi gördük. Aynı şeyleri yaşamaktan tedirginim. Sizin bebeğin kalbi neden durmuş, gerekçe olarak ne söyledi doktorunuz eğer yaranizi desmediysem belki bana umut ışığı olursunuz ? 🙁