Blossom Mom36 Kötü bir şey değil. İlaçla halledilebilir bir şey. Çok yüksekse evet çocuk olmasına engel. Yumurtlama olmuyor çünkü. Dediğim gibi hap kullandığınızda normale dönüyor. Çocuk için de engel kalmamış oluyor.
Ysmn_11 Mom36 ilaçla düşen bir hormon Kasım ayında benimde aynı şikayetlerim vardı test yaptırdm prolaktin yüksek çıkmıştı iki günlük bı ilaç kullandım değerim olması gereken seviyeye düştü
Hayalist Mom36 testere dişli Aslan pençesi kürü yap canım. Bende senin gibiyim yumurta rezervim az diye havuç ve incir kürü yaptım oda bende adet düzensizliği yaptı moralim çok bozuk