Merhaba. Ben en son 7 şubatta adet oldum marttaki adetim gelmedi bu ayda 2.3 gun içinde adet olmam gerekiyordu eğer düzenli olsaydim . Kizlar adet olamiyorum sökülemiyorum bi türlü 1 haftadir gunluk 2 damla siyahimsi kahvemsi lekem geliyordu oda kesildi gögüslerim sanki adet olmuşun gibi yumusadi tekrardan hiç bi belirtim yok adete kadrşi. Benim gibi olan varmi ? Ne yapmam lağzim ? Ne yapicam ? Gebelige karşi hiç ümidim yok zaten zaten 10.15 gün once test yaptim negatif cikti. Varmi benim için önerileriniz ?